שאלות נפוצות

 
ברוכים הבאים לדף השאלות הנפוצות שלנו.
כאן תוכלו למצוא תשובות לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר לגבי השירותים שלנו.
 
  • אין הכשרה, צריך מי שמנהל את המערכת?
    • אין צורך להכשרה מיוחדת, בעל העסק ועובדיו יתפעלו את המערכת בקלות אחרי הדרכה קצרה של 30 דקות לכל היותר.

  • איך המערכת תדע כמה זמן נמשך כל תור?
    • מאחר והמערכת מותאמת לתחום המספרות, ניתן לקבוע מראש כל סוג של תור ולהתאים את חלון הזמן המתאים לאותו שירות, כדי ליעל את העסק שלך ולמנוע המתנה מיותרת.

  • האם אני חייב לקנות תוכנה מסויימת בכדי להתחיל עם תיאום תור און ליין?
    • אין צורך בהתקנה או תשלום מיוחד מראש, המערכת באינטרנט וניתן להיכנס אליו מכל מחשב או טלפון נייד (אפליקציה).

  • האם יש עלות לאפליקציה?
    • אין כלל עלות לאפליקציה, ניתן להוריד אותה למכשיר שלך מחנות האפליקציות, באמצעות קוד וסיסמה ניתן להיכנס ולראות את הנתונים שלך.

  • יש עלות להתקנה?
    • יש עלות בסיסית וחד פעמית של 299 ש"ח להגדרת הנתונין וסנכרון היומנים, בימי ההשקה אין עלות וזה בחינם.

  • יש התחייבות של תקופה?
    • אין התחייבות, אם ההתקנה הראשונית בחינם יש התחייבות של 6 חודשים בעיקר כדי לעבוד תקופה עם המערכת ולראות את היעילות שלה לאורך זמן, את שיפור איכות השירות והתנהלות.

  • האם יכול להיות ששני לקוחות יזמינו יחד תור כפול?
    • לא, לכל תור שיוזמן און ליין ע"י הלקוח, נותן השירות צריך לאשר, עם אישור התור, הזמן מתעדכן מיידית ביומן ולכן לא יכל להיות מצב שתאשר שני תורים לאותו זמן.

  • האם אני צריך לבנות אצלכם אתר אינטרנט?
    • כלל לא, אם יש לך אתר שנבנה לפני יותר מ-4 שנים סביר להניח שהוא צריך שדרוג, שידרוג לא תמיד מצריך בנייה של אתר מחדש, אלא התאמתו לטכנולוגיות הקיימות היום, מערכת לתיאום תורים יכולה להסתנכרן עם כל מערכת לניהול תוכן לאתרים, אך היתרון באתר שלנו, הוא שתוכל לנהל את כל העסק שלך תחת אותה מערכת, מומלץ אך בהחלט לא חובה.

    האם אוכל להפיץ את האפשרות לתיאום תור גם בשיווק דרך ניוזלטר?
    בוודאי, אתה יכול לשלוח לכל לקוחותך את האפשרות החדשה ע"י שליחת ניוזלטר למאגר הלקוחות שלך, אתה יכול גם להעביר את המאגר הקיים שלך למערכת שלנו וכחלק מהאפשרות של תיאום תור, גם להרחיב את מאגר הלקוחות שלך ולדוור להם מאותה המערכת, באותה המערכת קיים גם ניהול תורים, ניהול האתר, וגם הניוזלטר שלך.

    האם ניתן להפיץ את תיאום התור בהודעות SMS?
    כן, מומלץ!!
    הפצת קישור ישיר לתיאום תור, שירותי SMS גם שירות מסוג זה ניתן לקבל תחת אותה מערכת לניהול תורים, עם הזמן ותיאום עוד ועוד תורים דרך הערכת, אתה תרחיב את מאגר הלקוחות שלך ומאותה מערכת ניתן לבצע שיווק דרך הודעות SMS בקלות וגם לנהל את אתר, ניוזלטא וכמובן תיאום תורים תחת אותה מערכת.

    האם ניתן לחייב את הלקוחה מאותה מערכת?
    כן, ניתן לבצע חיוב דרך חברות אשראי ואפליקציות שאנו עובדים איתם בשיתוף פעולה להלן פרטי חיוב העמלות:
    את זה עדיין אין לי, אני בודקת בכמה חברות, עד שני אעדכן כאן נתונים ואפשרויות של החברות והאפליקציות השונות.

    האם יש סנכרון עם יומן גוגל או אאוטלוק?
    בהחלט, ישנו סנכרון מול היומן של בעל העסק והעובדים, נותני השירות השונים והתאמת חלון הזמן בהתאם לסוג השירות שהתבקש.

    האם ניתן לציין את שעות פעילות העסק?
    בהחלט, יש ממש מערכת גמישה להגדרות שעות פעילות העסק, שעות וימי זמינות של כל עובד ואף הגדרות לפי מומחיות כל צוות העובדים ספציפי לכל אחד.

    האם ניתן לתאם כמה סוגי שירותים ?
    כן, ניתן להגדיר במערכת המערכת מאוד גמישה ומאפשרת לגולש לתאם תור לכמה שירותי לאחר שהגדרנו את הזמינות וסוגי השירות של כל אחד מצוות המקום.

  • האם המערכת שולחת הודעות ואם כן אילו הודעות?
  • המערכת שולחת ללקוח הודעת על תיאום התור שנקבע, לבעל העסק ולנותן השירות מצוות העובדים כך בקלות כולם מתעדכנים עם היומן שלהם.

  • האם הלקוח חייב לתאם תור דרך המערכת?
  • לא, אבל מאוד מומלץ שיהיה קל לכל לקוח להיכנס ולתאם תור.

  • האם כל החומר והמידע נשמר או שצריך לעשות גיבוי מידי יום?
  • המערכת שלנו דואגת לגיבוי של כל החומר וההתכתבויות ואין כלל צורך לגבות או לשמור בסוף כל יום.
    אין צורך לשמור את המידע או שום סוג של אבטחה.
    שרתי החברה שלנו דואגת לגבות את כל החומר הקיים ולך בתור לקוח אין צורך בגיבוי או פעולות אבטחה.
     

    התבלט, קבל פניות מלקוחות חדשים, תשמר את הלקוחות החוזרים, וכן הלאה.